Telefónne fórum
Slovensko

Podmienky pre pridávanie komentárov

Posledná aktualizácia: 24. mája 2018   |   Na stiahnutie:

Na čo slúži komentáre na tomto webe?

Komentáre slúžia na zdieľanie skúseností s telefónnymi číslami, a to ako obťažujúcimi (najmä telemarketing, prieskumy), tak užitočnými (napr. Kuriéri, úrady). Neslúži však ku komentovaniu telefónnych čísel fyzických osôb.

Kto môže pridávať komentáre k telefónnym číslam?

Komentáre môžu pridávať osoby staršie ako 16 rokov. Musí sa však riadiť Pravidlami pre písanie komentárov.

Ako nakladáme s komentármi?

Vyhradzujeme si právo komentáre mazať alebo meniť, a to primárne z dôvodu skvalitnenia obsahu. Najčastejším dôvodom pre zmenu alebo vymazanie komentára je porušenie Pravidiel pre písanie komentárov.

Vyhľadávanie nevhodných komentárov prebieha týmito spôsobmi:

  • automatizovane – stále vylepšujeme systém na detekciu komentárov podozrivých z porušenia Pravidiel pre písanie komentárov,
  • náhodnou kontrolou komentárov,
  • spätnou väzbou od používateľov webu, ktorí nám podozrivé komentáre oznamujú.

Pravidlá pre písanie komentárov

Komentáre uverejnené na webe vyjadrujú názory používateľov stránok, nie prevádzkovateľa, ktorý za ich obsah nenesie zodpovednosť. Napriek tomu na na našom webe nechceme dávať priestor vulgaritám, urážkam a inému nevhodnému obsahu. Snažíme sa, aby fórum bolo vecné a kultivované.

Nebudeme tolerovať podnecovanie nenávisti k jednotlivcom alebo skupinám obyvateľov, najmä na základe národnostnej, rasovej alebo náboženskej príslušnosti. Budú zmazané príspevky vulgárne alebo obscénne.

Zakázané je tiež zneužívanie názorového fóra k šíreniu reklamy a spamu, ako aj uverejňovanie príspevkov či odkazov, ktoré nesúvisia s témou.

Povolené nie je ani opakované vkladanie rovnakých komentárov, teda tzv. tapetovanie. Rovnako tak je zakázané chatovanie a vydávanie sa za niekoho iného.

Autor komentára sa zaväzuje, že nebude publikovať komentár, ktorý:

  • obsahuje vulgarizmy alebo je hanlivý voči inej osobe,
  • napadá alebo cielia na etnikum, rasu, národnosť alebo náboženskú skupinu,
  • je homofóbne, transfobní, sexistický, urážajúce alebo obscénne,
  • nabáda k trestnému činu,
  • je nezákonný,
  • obsahuje spam alebo je duplicitný,
  • odkazuje na podozrivú webovú stránku alebo na stránku, ktorá je mimo tému diskusie,
  • porušuje copyright alebo trademark,
  • je propagandistický alebo politický,
  • možno považovať za hoax,
  • je písaný cudzím jazykom,
  • obsahuje osobné údaje podľa zákona o ochrane osobných údajov (GDPR).

V prípade porušenia týchto podmienok si vyhradzujeme právo danému používateľovi obmedziť možnosť pridávať komentáre či úplne zamedziť prístup na web.

Platnosť týchto podmienok

Tieto podmienky udržiavame aktuálny. Posledná zmena prebehla 24. 5. 2018. Prevádzkovateľ tejto Služby si vyhradzuje právo kedykoľvek a akokoľvek bez udania dôvodov meniť tieto podmienky.

Často kladené otázky

Môj komentár z fóra zmizol alebo je upravený, prečo?

Komentáre upravujeme a odstraňujeme z nasledujúcich dôvodov:

  • Obdržíme informáciu, že daný komentár obsahujú znaky porušenia a toto konanie možno posúdiť na základe všeobecnej informovanosti.
  • Obdržíme informáciu, že daný komentár obsahuje osobné údaje podľa zákona o ochrane osobných údajov (GDPR).
  • Obdržíme informáciu, že daný komentár je vulgárne či dehonestujúce.
  • Obdržíme žiadosť o stiahnutí komentára od polície.
  • Obdržíme rozhodnutie súdu o stiahnutí komentára.
Ako môžem nahlásiť závadný komentár?
Každý užívateľ má možnosť akýkoľvek komentár okamžite zneaktívniť do doby, než sa ním budú moderátori zaoberať. Stačí kliknúť na ikonu koša v pravom dolnom rohu, vyplniť krátky formulár a potvrdiť e-mailovú adresu, kam následne užívateľovi príde vyrozumenie, ako s komentárom moderátori naložili. Spracovanie tejto žiadosti trvá väčšinou 1-2 týždne.
Čo mám robiť, ak chcem zmazať komentár k telefónnemu číslu?

V prípade, že sa v komentári objavujú hanlivé výrazy alebo fakty, ktoré môžu byť všeobecné pokladaná za lož, informujte nás prostredníctvom e-mailu telforum.sk@ alebo korešpondenčne na adrese:

P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praha
Česká republika

V prípade, že je všeobecne zrejmé, že sa daný príspevok nezakladá na pravde alebo je hanlivý, bude odstránený. V ostatných prípadoch kontaktujte políciu, ktorá musí prešetriť, či sú dané príspevky protiprávne. Prevádzkovateľ fóra poskytne všetku súčinnosť pri objasnení nezákonnosti daných príspevkov. Vo chvíli, kedy nás polícia alebo súd informuje o nezákonnosti, môžeme daný príspevok odstrániť.

Komentár bol zmazaný, ale rovnako sa vyskytuje na Googlu. Prečo?
Google a iné vyhľadávače (Bing, Yandex, ...) majú vlastnú pamäť, takže nezobrazujú vždy výsledky vyhľadávania zodpovedajúce skutočnosti. Bude nejaký čas trvať, než vyhľadávač obsah stránok přeindexuje a zobrazí relevantné úryvok zo stránky. Spravidla sa jedná o týždne až mesiace.
Môžete mi poskytnúť IP adresu alebo nejaké informácie o autorovi komentáre?

Pridávanie komentárov nepredchádza žiadna registrácia. Komentáre vkladajú návštevníci stránok úplne anonymne – nevyžadujeme meno ani e-mailovú adresu.

Rovnako tak neukladáme v čitateľnej podobe IP adresy vkladateľov, iba zašifrovaný. Sme tak schopní napr. určiť, že dva komentáre boli napísané z jedného zariadenia, ale čitateľnú IP adresu poskytnúť nedokážeme.

Kto zodpovedá za obsah príspevkov?
Za obsah komentárov zodpovedajú vždy výhradne užívatelia, ktorí daný komentár na fórum vložili. Prevádzkovateľ je povinný komentár odstrániť iba v prípade, že bol preukázateľne informovaný o jeho nezákonnom obsahu.
Prečo sú niektoré komentáre skryté?
Vo chvíli, keď obdržíme žiadosť o odstránenie komentára, je tento komentár automaticky schovaný až do chvíle, než sa danou žiadosťou budeme zaoberať. To preto, aby sme čo najrýchlejšie dokázali odstrániť komentáre so škodlivým obsahom (napr. nenávistné, šikanujúci, obsahujú osobné údaje, atď.).