Telefónne fórum
Slovensko

Podmienky pre nahlasovanie komentárov

Posledná aktualizácia: 24. mája 2018   |   Na stiahnutie:

Ako môžem nahlásiť závadný komentár?

Každý užívateľ má možnosť akýkoľvek komentár okamžite zneaktívniť do doby, než sa ním budú moderátori zaoberať. Stačí kliknúť na ikonu koša v pravom dolnom rohu, vyplniť krátky formulár a potvrdiť e-mailovú adresu, kam následne užívateľovi príde vyrozumenie, ako s komentárom moderátori naložili. Spracovanie tejto žiadosti trvá väčšinou 1-2 týždne.

Spracovanie osobných údajov

Pri nahlásenie komentáru súhlasíte so spracovaním nasledujúcich osobných údajov.

Osobný údajDôvodDoba uloženia3. strana
IP adresaKvalita fóra, zabezpečenieDo vybavenia žiadosti (max. 30 dní)NIE
E-mailSpätné kontaktovanieDo vybavenia žiadosti (max. 30 dní)NIE
MenoIdentifikáciaDo vybavenia žiadosti (max. 30 dní)NIE

Platnosť týchto podmienok

Tieto podmienky udržiavame aktuálny. Posledná zmena prebehla 24. 5. 2018. Prevádzkovateľ tejto Služby si vyhradzuje právo kedykoľvek a akokoľvek bez udania dôvodov meniť tieto podmienky.

Často kladené otázky

Komentár bol zmazaný, ale rovnako sa vyskytuje na Googlu. Prečo?
Google a iné vyhľadávače (Bing, Yandex, ...) majú vlastnú pamäť, takže nezobrazujú vždy výsledky vyhľadávania zodpovedajúce skutočnosti. Bude nejaký čas trvať, než vyhľadávač obsah stránok přeindexuje a zobrazí relevantné úryvok zo stránky. Spravidla sa jedná o týždne až mesiace.
Prečo nemôžem nahlásiť komentár?

Ak sme žiadosť o odstránenie komentára vyhodnotili ako nedôvodnú, neumožňujeme opätovné nahlasovanie rovnakého komentáre až do uplynutia časového limitu. Ak trváte na odstránenie, môžete nás kontaktovať prostredníctvom e-mailovej adresy telforum.sk@ alebo korešpondenčne na adrese:

P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Praha
Česká republika
Koľko komentárov smiem nahlásiť?
Nemáme žiadny limit na počet nahlásených komentárov. V prípade, že zistíme zneužitie nášho systému, môžeme užívateľovi zamedziť nahlasovanie komentárov či obmedziť prístup na web.