Telekom - ponuka dát navyše. Pán bol prijemný a nešiel tvrdy predaj, skorej sa len spýtal, 1-minutový hovor.
Bezpečné
15. 10. 2024
Telekom. Nevolajú len tak z nudy. Buď máte dlhy, riešite reklamáciu alebo vám konči paušál.
Bezpečné
28. 1. 2022
Telekom - ponuka, predlzenie zmluvy a pod.
Bezpečné
28. 9. 2021
Zakaznicka linka Telekom, nedovolali sa, lebo som bol mimo siet. Riesim zmenu programu, takze to nie je nevyziadane.
Bezpečné
7. 12. 2020
Telekom. Odišiel som od nich, tak mi chceli dať ešte nejakú ponuku. Povedal som, že som bol na predajni a keďže mi dali ponuku horšiu dokonca ako som mal doteraz hneď som odišiel ku konkurencii a zaviazal som sa tam. Majú smolu, keď si vymysleli, že svojich x ročných zákazníkov oklamú.
Bezpečné
31. 1. 2019
Akoze ja chápem, že ich zaujíma dôvod zrušenia, ale mali by sa naučiť rozprávať sa s človekm bez toho arogantného tónu.
TELEKOM, ze preco som dal ziadost o prenos cisla...
Bezpečné
25. 5. 2018
Linka TELECOM vola pri vyplnení formuláru na webe
Bezpečné
9. 2. 2018
Ked hladam info k nejakemu cislo, tak ma vzdy najviac prekvapi fakt, ze 3/4 komenatrov su uplne zbytocne - zvacsa od ludi, ktori to ani neboli ochotni zdvihnut.. K veci: je to automat od Telekomu, ktory vytaca dane cisla na zaklade nejakeho ucelu: - bud poziadavku zada operator, ktory chce s Vami nieco riesit, napr konciaci pausal, meskajucu platbu, .. - alebo ste Vy sami klikli niekde na ich stranke, aby Vas do 24h kontaktovali - alebo sa jedna o prieskum spokojnosti s operatorom podpory (ak ste volali nazakaznicku podporu) - a ine.. V mojom pripade mi prisla SMS o konciacej viazanosti a po kliknuti na prilozeny link si odomna slusne vypytali suhlas, ze ci ma mozu do 24h kontaktovat. Tak sa aj stalo. 1.x som to nestihol zodvihnut, lebo to zvonilo asi 10s. Druhy krat som to uz stihol a automat mi len oznamil, ze hovor je monitorovany a ze budem prepojeny na operatora. Po 10s som bol prepojeny a hovor s operatorom trval dalsi maxe 2 minuty. Bol uplne k veci, strucny a jasny. Operatorka bola maximalne slusna a ustretova. Ale aj tak sme sa nedohodli :D
Bezpečné
25. 7. 2017
Telekom, písal som im na nete, volali mi späť
Bezpečné
16. 3. 2017
Telekom - ponuka na zmenu balíkov programov satelitného príjmu, v prospech mňa ako zákazníka.
Bezpečné
14. 12. 2016
Overovali si platnosť internetovej objednávky – predĺženie paušálu
Čo mám robiť v prípade, že sa moje telefónne číslo nachádza proti mojej vôli na tomto webe?
Ak zistíte, že sa na tomto webe zobrazuje Vaše telefónne číslo, môžete nás požiadať o jeho odstránenie prostredníctvom e-mailovej či korešpondenčnej adresy.
P.O.Box 272 Kurzova 2222/16 155 00 Praha Česká republika telforum.sk@
Vyhradzujeme si právo požiadať Vás o doloženie dokumentov, ktoré dokladajú, že telefónne číslo patrí práve Vám.
Zákazník sa sám rozhodne, z ktorej marketingovej oblasti ho môžu kontaktovať s telefonickou ponukou. Stačí, keď sa zaregistruje svoje číslo do Zoznamu telefónnych čísel pre zamedzenie nevyžiadaných marketingových volaní.
Telekom - ponuka dát navyše. Pán bol prijemný a nešiel tvrdy predaj, skorej sa len spýtal, 1-minutový hovor.
Telekom. Nevolajú len tak z nudy. Buď máte dlhy, riešite reklamáciu alebo vám konči paušál.
Telekom - ponuka, predlzenie zmluvy a pod.
Zakaznicka linka Telekom, nedovolali sa, lebo som bol mimo siet. Riesim zmenu programu, takze to nie je nevyziadane.
Telekom. Odišiel som od nich, tak mi chceli dať ešte nejakú ponuku. Povedal som, že som bol na predajni a keďže mi dali ponuku horšiu dokonca ako som mal doteraz hneď som odišiel ku konkurencii a zaviazal som sa tam. Majú smolu, keď si vymysleli, že svojich x ročných zákazníkov oklamú.
Akoze ja chápem, že ich zaujíma dôvod zrušenia, ale mali by sa naučiť rozprávať sa s človekm bez toho arogantného tónu.
TELEKOM, ze preco som dal ziadost o prenos cisla...
Linka TELECOM vola pri vyplnení formuláru na webe
Ked hladam info k nejakemu cislo, tak ma vzdy najviac prekvapi fakt, ze 3/4 komenatrov su uplne zbytocne - zvacsa od ludi, ktori to ani neboli ochotni zdvihnut..
K veci: je to automat od Telekomu, ktory vytaca dane cisla na zaklade nejakeho ucelu:
- bud poziadavku zada operator, ktory chce s Vami nieco riesit, napr konciaci pausal, meskajucu platbu, ..
- alebo ste Vy sami klikli niekde na ich stranke, aby Vas do 24h kontaktovali
- alebo sa jedna o prieskum spokojnosti s operatorom podpory (ak ste volali nazakaznicku podporu)
- a ine..
V mojom pripade mi prisla SMS o konciacej viazanosti a po kliknuti na prilozeny link si odomna slusne vypytali suhlas, ze ci ma mozu do 24h kontaktovat. Tak sa aj stalo. 1.x som to nestihol zodvihnut, lebo to zvonilo asi 10s. Druhy krat som to uz stihol a automat mi len oznamil, ze hovor je monitorovany a ze budem prepojeny na operatora. Po 10s som bol prepojeny a hovor s operatorom trval dalsi maxe 2 minuty. Bol uplne k veci, strucny a jasny. Operatorka bola maximalne slusna a ustretova. Ale aj tak sme sa nedohodli :D
Telekom, písal som im na nete, volali mi späť
Telekom - ponuka na zmenu balíkov programov satelitného príjmu, v prospech mňa ako zákazníka.
Overovali si platnosť internetovej objednávky – predĺženie paušálu