Služba vznikla v roku 2011 v Českej republike. Jedná sa o webové fórum, na ktorom môžu užívatelia zdieľať skúsenosti s telefónnymi číslami, a to ako obťažujúcimi (najmä telemarketing, prieskumy), tak užitočnými (napr. kuriéri, úrady)..
Hneď od začiatku sa služba stretla s veľmi dobrým prijatím, preto vzápätí došlo ku vzniku ďalších jazykových verzií. Dnes fórum funguje vo viac ako 20 jazykoch a 34 krajinách po celom svete.
Služba je určená pre všetkých ľudí, ktorí chcú identifikovať majiteľa neznámeho telefónneho čísla. Novinkou od tvorcov fóra je vytvorenie mobilnej aplikácie Call Insider pre telefóny so systémom Android. Táto aplikácia, ktorá je napojená na databázu webe telforum.sk, umožňuje navyše užívateľom telemarketingové čísla automaticky blokovať.
FAQ
Čeká spořitelna
neustále mně bombardují, jeden den ženská, jeden den chlap, představují se jako spořitelna, když se zeptám co potřebuje, tak zavěsí
prozvání, obtěžuje mě to
pořád obtěžuje
neutralni
jen to prozvoní a nevolá. Doporučuji NEVOLAT zpět
Call centrum aktuálně otravující s průzkumem za Český registr firem s otázkou ohledně zavádění ISO9001 , což je pro drtivou většinu firem jen zbytečné byrokratické obtěžování a neskutečné navýšení nákladů na ISO-certifikaci, kterou v praxi stejně nikdo ne