Pod tlakom podvodných telefonátov sú najmä seniori. Musia sa naučiť povedať nie
Najmä seniori sa stále stretávajú s tým, že im neznámy volajúci ponúka vopred nevyžiadaný tovar alebo služby. Telemarketingoví operátori bývajú neodbytní a je ľahké ich nátlaku podľahnúť. Seniori si tak nevedomky môžu cez telefón nakúpiť produkty či služby, o ktoré pôvodne vôbec nemali záujem.
Agresivna pani zo zivnostenskeho uradu.
Volali z Polície, že sa našla moja stratená peňaženka
Nedvihate volala som 6krat. Je to nekorektné od vás a to nehovorím o profesionalita takejto inštitúcie.
vraj policia - zistuje, či sme mame garaz v komplexe v bratislave, ci ju prenajímame alebo nie. obvoláva viacerých majitelov v komplexe. otca zastavil aj chlap priamo na mieste a pýtal sa osobe tie iste informácie...
volalo mi toto cislo. Za minutu som volal naspat. Nikto sa nehlasil.