Telefónne fórum

Telefónne číslo: 0902028930

Hodnotenie
11×
Miera nebezpečnosti:
66 %
Počet hodnotení:11×Posledné hodnotenie:7. 4. 2025
Zobrazenie
Počet zobrazenie:859× Posledné zobrazenie:6. 9. 2025

Pridanie komentára

Hodnotenie

Komentáre k číslu 0902028930

Google Play

Tip: Vyskúšajte našu novú aplikáciu Call Insider. Stáhnout si ju môžete úplne zadarmo na Google Play.

3 3 5
7. 4. 2025

dnes prišla sms že neuhradena faktúra ZSE

31. 3. 2025

phishing

29. 7. 2023

Prišla mi správa z "DHL"- vzhľadom na veľkosť balíka a hmotnosť je potrebné účtovať poplatky (2,99$) pred doručením Vášho balíka: https://itsssl.com/grjFg JE TO PODVOD!!!!!

8. 11. 2022

JE TO PODVOD , nezadávajte žiadne údaje o vašej platobnej karte nikam - NIE JE T O SLOVENSKÁ POŠTA - prídete o peniaze !!!

18. 10. 2022

Rovno VYMAZAŤ, hneď ZABLOKOVAŤ !!!

Ďalšie komentáre k číslu 0902028930

18. 4. 2025

Ďalšie komentáre k tomuto telefónnemu číslu môžete nájsť na partnerskom webe: https://www.vyhladavaniecisla.sk/cislo/0902028930 186×

1. 7. 2025

Ďalšie komentáre k tomuto telefónnemu číslu môžete nájsť na partnerskom webe: https://www.neznamecislo.sk/cislo/0902028930 54×

8. 11. 2022

Ďalšie komentáre k tomuto telefónnemu číslu môžete nájsť na partnerskom webe: https://www.vyhledatcislo.cz/cislo/0902028930

Čo všetko môžu užívatelia zistiť o čísle, ktoré im volá?

Používatelia môžu zistiť k telefónnemu číslu skúsenosti ostatných ľudí, záujem o telefónne číslo za posledný mesiac a pokiaľ je to možné, aj lokalizáciu (pri pevných liniek). Môže sa stať, že skúsenosť k telefónnemu číslu ešte nikto nepridal. Ak však má stránka s telefónnym číslom napr. tisíc pozeranie, indikuje to, že sa zrejme jedná o obťažujúce číslo.

FAQ

Tipy na články

Obťažujúce telefonáty sú v poriadku. Ak vás neoslovia menom

28. 4. 2016trend.sk

Pri poštových schránkach je to jednoduché. Na zastavenie nežiaducich letákov stačí jedna nálepka. S mobilnými telefónmi je to omnoho zložitejšie. Pokiaľ je číslo vygenerované náhodne, telefonujúci zákon neporušuje. Ľudia si však často neuvedomujú, že s marketingovými ponukami sami súhlasili.